.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار:نرخ 17درصدی بیکاری شایسته مردم بهشهر نیست

فرماندار بهشهرگفت: نرخ بیکاری 17 درصدی شایسته مردم پر تلاش بهشهر نیست وهمه مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه مسئولند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،محمد تقی باقری افزود: نرخ بیکاری در بهشهر از جمله دغدغه های ما در این شهرستان و رفع آن نیازمند برنامه مدون مسئولان است.

وی اظهار کرد:مسئولان باید با توجه به نیاز منطقه، ظرفیت های موجود و اعتبارات لازم دستگاه های خود در ارتباط با اشتغال در جامعه گام بر دارد.
باقری با بیان اینکه فرصت های شغلی فراوانی در بهشهر وجود دارد افزود:«بیشترین مراجعه کنندگان در دیدارهای مردمی و ملاقات عمومی راجع به اشتغال است و در این راستا ما به عملکرد مدیران گذشته کار نداریم و نمی خواهیم برای تثبیت خود دیگران را زیر سوال ببریم بلکه باید با تلاش بیشتری اقدام نمائیم.»
فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه کاهش بیکاری مهمترین عامل در افزایش ضریب سلامت جامعه است خاطر نشان کرد: هرچه جامعه از کار و تلاش بیشتری برخوردار شود میزان خسارات و ناهنجاری های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه مسئولین باید با نگاه تیزبین خود به طور جدی نقش مهمی را در اشتغال منطقه ایفا نمایند به ایسنا گفت: در جلسات برگزارشده با مدیران بخش های مختلف اداری نظیر جهاد کشاورزی، تعاون روستائی، بهزیستی، منابع طبیعی، شیلات،گردشگری،تربیت بدنی و... با بیان دیدگاه ها، مدیران برآن باورند که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبارات تخصیص یافته به موقع در شهرستان می توان حدود دو هزار و 500 فرصت شغلی مستقیم و ثابت ایجاد کرد.
باقری با یادآور شدن این مطلب که پیشنهادات اشتغال زا درمنطقه مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهد گرفت افزود: در این رابطه از اعتبارات و تسهیلات به مقدار کافی استفاده خواهد شد تا با پیشنهادات اشتغال زا کارهای مثبتی انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.